maandag 3 maart 2008

Een nieuwe start!

Het architectuurcollectiefje Arch4MC kwam tot stand in het voorjaar van 1999. Het is trouwens niet de eerste keer dat er een website/blog rond gemaakt is. Een uittreksel van de vorige website, gemaakt begin 2002:
 

Veel is uiteindelijk van die website niet in huis gekomen. De naam Arch4MC is wel blijven bestaan, en gebruik ik sinds enige tijd op het stedebouwkundige forum Skyscrapercity, waar ik mijn Google Sketchup ontwerpen plaats.
De bedoeling van deze blog is die ontwerpen overzichtelijk te presenteren. Daarnaast staat deze blog ook open voor architectuurnieuws, -columns... you name it.
Deze blog draag ik op aan mijn goede vriend Jeroen De Boeck, mijn Arch4MC-metgezel (en bedenker van de naam) in 1999. Hij verongelukte in oktober 2004 tijdens een solo-fietsreis in Italiƫ, op amper 27-jarige leeftijd.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten